banner for http://www.eurobilltracker.com

lauantaina, tammikuuta 21, 2006

Alkuhuumaa

Tuli sitten tämäkin päivä nähtyä, että alan nettipäiväkirjaa rakentelemaan...

No, erästä suomalaista mahtavaa elokuvateosta lainaten totean vaan, että:
"Ei se väärin oo, oikein väärin ei ollenkaan!"

No mutta mikä/kuka minä sitten olen?

Olen Jounin sivupersoona Jontte Jokeltaja. Älä kysy, mistä tuo nimi on tullut. Se vaan ilmaantui jostain joskus ala-aste, tai ylä-aste aikoina. Keksinköhän minä sen itse, vai sanoiko minua joku sillä nimellä, ei voi muistaa. Onko sillä itseasiassa edes mitään väliä?

Internetissä esiinnyn paljolti sillänimellä, mutta todellisessa elämässä taas oikealla nimelläni. Jotenkin se vaan on sellainen sopiva "peitenimi" tai "lempinimi" moneen internetin spämmijakelulistakeräilykuponkiin. Samoin sähköpostiosoite jokeltaja@hotmail.com Sinne saa lähettää niin paljon spämmiä kuin haluaa, ei kiinnosta ja en lue sitä koskaan, siis en koskan! Jos on asiaa, niin sinne sitä ei ainakaan kannata lähettää. Siihen soveltuu paremmin sitten henkilökohtainen "käyttöosoitteeni" jouni.stahl@kolumbus.fi jonne saa myös laittaa spämmiä, filtterit kyllä takoo niitä läjään ennenkuin ne pääsee perille. Asiapostin pitäisi kyllä selvitä filtterien karun kidan ohi.

Jouni